آموزش‌ها

آموزش موفقیت

آموزش‌ها

آموزش موفقیت

خلاصه کتاب: توصیه‌های جادویی برای موفقیت

توصیه‌های جادویی برای موفقیت

موفقیت یک شبه اتفاق نمی‌افتد. بلکه مستلزم صبر، زمان و کمی راهنمایی است. توصیه‌های جادویی برای موفقیت ، رمزهایی ارزشمند را فاش می‌کند که می‌تواند شما را در مسیر موفقیت هدایت کند.

حواست به نتیجه نهایی باشد، والسلام


اصلاً نگران نباش: هر چه در زندگی بیشتر شاد باشی، درهای موفقیت بیشتری به رویت باز می‌شود و موهبت‌های بیشتری نصیبت می‌شود.

– هرگز از کلمه «سخت» استفاده نکن

– حواست به گفتارت باشد

– ذهنت را عالی بذرافشانی کن

– ترس را رها کن

– عشق را انتخاب کن

  ادامه مطلب ...

۳ گام انتخاب اهداف مناسب برای رسیدن به موفقیت

آیا دوست دارید یک زندگی پر از هیجان با دستاوردهای زیاد داشته باشید؟ داشتن یک سری اهداف مناسب می تواند به شما کمک کند تا چنین زندگی داشته باشید، البته منظورم از اهداف مناسب این نیست که یک شبه میلیاردر شوید و یا یک شبه به موفقیت های بسیار بزرگ برسید.

ما هر هدفی که بخواهیم می توانیم انتخاب کنیم، اما با اینکه این حق انتخاب را داریم، قرار نیست هر هدف را انتخاب کنیم، برای رسیدن به هر هدف و موفقیت باید بخشی از زمانمان که مهم ترین دارایی مان است را هزینه کنیم.

سوال این است:
آیا این هدفی که انتخاب می کنید آنقدر ارزش دارد که زمانتان را برای آن صرف کنید؟
 
ادامه مطلب ...

ساختن یک تصویر مثبت از خود در ۵ مرحله ساده

داشتن یک تصویر مثبت ذهنی از خود برای یک مدیر هدف، یعنی کسی که هدف دارد و برای رسیدن به آن تلاش می کند از نان شب هم واجب تر است، داشتن تصویر مثبت از خود می تواند اعتماد به نفس ما را به شدت تقویت کند و باعث موفقیت های زیادی در زندگی مان شود.

گاهی اوقات زندگی طوری پیش می رود که درون دریایی از مشکلات، استرس ها، مسئولیت ها، ترس ها و خیلی موارد دیگر گیر می کنیم و این بحران ممکن است برای هر کسی پیش آید و کاملا هم اجتناب ناپذیر است، اما چیزی باعث می شود ما از این بحران ها جان سالم در ببریم و در این دریای طوفانی غرق نشویم، داشتن یک تصویر مثبت از خود است که مانند یک جلیقه ی نجات عمل کرده و مانع غرق شدن ما می شود.
 
ادامه مطلب ...

معرفی کتاب اثر مرکب دارن هاردی

کتاب اثر مرکب – آغاز جهشی در زندگی، موفقیت و درآمد شما


آیا دنبال کسب موفقیت هستید؟

و می خواهید از آنچه امروز هستید، موفق تر شوید؟
حتی موفق تر از آنچه تابه حال تصور می کردید که امکان دارد؟
این کتاب در همین زمینه است. به دست آوردن موفقیتی فراتر از تصور.


هیچ گونه تقلب و اغراقی در کار نیست. این کتاب، فقط دربردارنده حقایقی ست که برای رسیدن به موفقیت به آن ها نیاز دارید. نویسنده ی این کتاب،‌دارن هاردی، به عنوان ناشر مجله ی موفقیت، تمامی این مطالب را شنیده و دیده است و خیلی از آن ها را هم تجربه کرده است.

  ادامه مطلب ...

تعیین ارزش های زندگی

کسی که چرایی قدرتمندی داشته باشد با هر چگونگی خواهد ساخت. افراد زیادی هدف انتخاب می کنند ولی تنها کسانی که در مسیر اهدافشان، گام بر می دارند، پیش می روند و به هدفشان می رسند که چرایی بسیار قدرتمندی داشته باشند و نیروی چرایی ما زمانی قدرتمند می شود که هماهنگ با ارزش های اصلی و ارزش های زندگی ما باشد.


ارزش های زندگی همانطور که از اسم آنها مشخص است مواردی هستند که بالاترین اهمیت را در زندگی برای ما دارند، ارزش ها می تواند برای هر شخصی با دیگری متفاوت باشد، در دنیا موارد زیادی وجود دارد که می تواند برای ما باارزش، کم ارزش یا حتی بی ارزش باشند:

  ادامه مطلب ...